Wypróbuj darmową centralę w chmurze wraz z kompletną dostawą sprzętu.

Przeniesienie numeru

Przeniesienie numeru telefonu stacjonarnego od innego operatora

Często przed zmianą dostawcy usług telefonicznych powstrzymuje nas obawa przed utratą numeru. To jednak w obecnych czasach nie problem – możliwe jest jego zachowanie pomimo zmiany dostawcy. Jeśli jednak przeraża Cię samodzielne przechodzenie przez proces, który to umożliwi, to mamy kolejną dobrą wiadomość. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, to my możemy się zająć przeniesieniem numeru od innego operatora do nas!

Jak wygląda proces przeniesienia numeru

Aby rozpocząć wszystkie procedury, na samym początku osoba zainteresowana przeniesieniem numeru musi podpisać z nami odpowiednie dokumenty, które umożliwią nam działanie w jej imieniu. To daje nam podstawę prawną do wypowiedzenia umowy u obecnego operatora. Następnie potrzebujemy od zainteresowanego jego ostatniej faktury za telefon. Znajdujący się na niej numer klienta jest konieczny do przeprowadzenia całego procesu. Sprawdzamy również, jaka jest data wystawienia faktury. Dzięki temu mamy pewność, że umowa z obecną firmą dalej trwa, a numer jest aktywny i możemy go przenieść do nas. Kolejny krok to podpisanie z nami umowy o dostarczenie usług telefonicznych. Potem możemy już zacząć procesowanie przeniesienia numeru.

W tym celu inicjujemy odpowiedni proces na specjalistycznej platformie, która umożliwia wysłanie przez nas wniosku do obecnego dostawcy o zakończeniu umowy i przeniesieniu numeru telefonu. Akceptacja wniosku to najczęściej kwestia kilku dni. Następnie pozostaje czekać na zakończenie umowy – zazwyczaj jest to okres miesiąca/dwóch. Mając na uwadze ten czas, w umowie którą użytkownik z nami podpisuje, znajduje się zapis, że mamy 3 miesiące na przyłączenie numeru do sieci. Nie tracimy jednak czasu, ponieważ w czasie oczekiwania instalujemy u Klienta inne usługi, np. internet. Podczas tych działań przygotowujemy odpowiednią infrastrukturę pod telefon – kiedy więc przychodzi data rozpoczęcia naszej umowy i przeniesienia numeru – zdalnie wszystko aktywujemy.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Skip to content